Deep-tech startup GScan

GScan - Putting ART into inspection technology.

GScan on Eesti süvatehnoloogia iduettevõte, kes tänaseks jõudnud kasvufaasi ning laienetakse nii, et mühin taga.

Eduga käib kaasas areng ning ka neil tekkis olukord, kus varem olemas olnud koduleht ei olnud enam jätkusuutlik. Muuseas saame öelda, et ka nende eelmine koduleht valmis koostöös Dignicy agentuuriga – tol korral loomulikult vastavalt vajadusele – oli vaja midagi, mis töötaks ja oleks lihtsalt olemas, minimaalse eelarvega.

Miks ei olnud vana koduleht enam jätkusuutlik? Nimelt – kasvufaasis uuendas ettevõte oma visuaalset identiteeti ning sellele oli vastavaks vaja kujundada ka koduleht. Disainerite poolt ette antud CVI järgi tuli koostada uus veebileht, panna paika strateegia vastavalt seatud eesmärkidele ning nii ka tehtud sai.

Antud veebilehe arendamisel oli kõige suurem katsumus saada paika strateegia – koduleht pidi selgitama kliendile nende tehnoloogiat, olema visiitkaardiks ning jutustama loo nende sünnist ja käekäigust.

Kuna ettevõttes puudus turundusspetsialist, siis vormisime kasutades oma pikaajalist kogemust, kliendile strateegia, kavandasime kasutaja liikumise lehel selgitades tehnoloogiat ning viies teda järjest sügavamale.

 

Kokkuvõtvalt problemaatika:

  • Vana veebileht aegunud välimusega;
  • Puudus struktuur ning suurem eesmärk;
  • Ei kogutud struktureeritud turundusandmeid;
  • SEO vajas optimeerimist ning vastavusse viimist uuenenud infoga;
  • Sisutekstid vahetasid keelt ning neid oli vaja ka optimeerida.

Pärast arendust:

  • Disain vastavalt visuaalsele identiteedile;
  • Struktureeritud ja eesmärgipõhine ülesehitus;
  • Turundusandmete kogumine võimaldab turundust mõõta;
  • SEO optimeerimine ja tulemusena Google otsingus esilehel kajastumine;
  • Sisutekstid optimeeritud ning koostatud uuesti;
  • Lehe kiirus optimeeritud;
  • Kasutaja veedab lehel aega rohkem, kui eelnevalt.